צימרים בצפון בפסח

את חג הפסח תמיד כדאי ורצוי לתכנן מראש. והרבה מראש. מדוע? כי בפסח רבים מאד האנשים היוצאים לעשות את החג באתרי הנופש במדינת ישראל.
ובמיוחד בצימרים שנחטפים במהירות! ולכן, כשפורים כבר מתקרב ועוד-לא דאגנו מבעוד מועד להזמנת צימרים לפסח, אנחנו מתחילים להיות בבעיה!
וזאת בעיה אמיתית, כי רצוי ביותר להזמין צימר לפסח, במיוחד אם אתם מכוונים לצפון, הרבה לפני פורים! ומדוע הדבר נוגע דווקא לצפון?
כי אין ספק בכך שאין כמו הצפון, לבילוי ולנופש, וזה עוד יותר נכון ומדוייק כשמדובר בפסח, זמן האביב!
ומי שלא היה מעולם בצפון הארץ באביב, צריך לקחת את עצמו בידיים ולקחת את משפחתו במהירות האפשרית, כבר בחג הפסח הקרוב, לנופש באחד מהצימרים הקסומים בצפון!

הנוסחא המנצחת : בפסח?- רק בצימר בצפון!


הצימרים בצפון מתאימים גם לזוגות וגם למשפחות. הם קיימים בכמה גדלים וסגנונות וכל אחד ואחת יכול/ה
למצוא את הצימר שהכי מדבר אליו והכי מתאים לצרכים ולרצונות הספציפיים של אישיותו ושל אותה תקופה בחייו.
פסח הוא חג המסמל שחרור וחירות. פסח הוא חג האביב בו הכל מתחדש ומלבלב. מה מתאים יותר - מבחינת האזור ומבחינת המסר -
מאשר לבלות את חג החירות והאביב, בארץ הצפון הפורח, הפתוח, רחב הידיים ורב-ההשראה, שמעניק עבורכם את תחושת החופש והשחרור במיטבה?!
משפחות, קבוצות, זוגות ויחידים. זאת היא קריאה לכולכם. השנה חולפת ביעף ועוד בטרם הספקנו להבין ולקלוט שהקיץ חולף,
החגים מאחורינו, החורף גם הוא נותן אותות של פרידה וכבר מגיח לו האביב ואיתו חג הפסח... ולא התארגנתם בהתאם ובזמן,
להזמין לכם את החופשה החגיגית של פסח באחד מה- צימרים בצפון הנחשקים ביותר....
המסקנה היא אחת והיא חד-משמעית: יש להערך ולהזמין מבעוד מועד את הצימרים שלכם, פן תפסידו. לא חבל?

צימרים בצפון בפסח

צימרים לחגים
חופשות החגים מביאות איתם ריח של נופש ומנוחה, אנחנו מחכים  לחופשות אלו בקוצר רוח, להעביר זמן איכות עם הילדים, עם בני הזוג, החברים והמשפחה, לא תמיד בחיי השגרה יש אפשרות כספית וזמן לצאת לנופש מהנה, אז האפשרות המתאימה ביותר היא בחגים.
יציאה לנופש במתחמי צימרים בחופשות פסח וסוכות למשל יהיו מתאימים במיוחד בעקבות כך שהן ארוכות מאוד, הילדים משתעממים בבית והפתרון המושלם הוא- חופשה משפחתית בצימרים בצפון, אבל כל חג הוא סיבה למסיבה וניתן לצאת בו לחופשה בלתי נשכחת.

צימר לחגים – הם צימרים המאפשרים שהות ארוכה בתנאים מתאימים, צימרים למשפחות או זוגות שרוצות להתארח בכל חופשת החג, אז תהיה להם אפשרות לבישול במטבח הצימר, אטרקציות במתחם הצימר, צימרים גדולים המתאימים ללינה עם ילדים, צימרים עם 22 חדרי שינה ויותר, המעניקים פרטיות ונוחות להורים שזהו דבר לא פחות חשוב שכשיוצאים עם כל המשפחה לנופש, תוכלו למצוא צימרים ליום העצמאות וצימרים לכל חג שתחפצו.
 


צימרים בצפון
בכל חג ניתן לצאת לנופש בצימרים בכל רחבי הארץ בכלל ובצפון בפרט.
צימרים בצפון מציעים לכם מתחמי אירוח קטנים וגדולים, פרטיים ומשותפים- אתם תחליטו מה אתם רוצים, אתם בוחרים מה טוב לכם ומה אתם אוהבים!
חגי ישראל הינם זמן מצוין לצאת לנופש ולהעביר זמן איכות יחדיו במיוחד במתחמים המציעים לכם בריכה.

בתקופת בין הזמנים, שזוהי תקופה שבה הציבור הדתי – חרדי יוצאים לנפוש עם משפחותיהם, לרוב ב- צימרים בצפון , כאשר הדרישה שלהם היא שהצימרים יהיו עם כשרות בסיסית שזה גם דבר שאפשר למצוא בכל מקום, צימרים לדתיים.

צימרים לחגים– בחול המועד סוכות יש המון צימרים המציעים סוכה לאורחי המקום, גם בשביל האבזור והקישוט של חצר הצימרים כדי להעניק אווירת חג מיוחדת וגם לאלה שלא מוותרים על המצווה של אכילה בסוכה

לסיכום– צימרים לחגים תוכלו למצוא בכל מקום, צימרים מומלצים שיתאימו לכל תקופה, לכל סוג של אירוח, לכל כמות של אנשים ועם כל אטרקציה אפשרית שתהפוך כל רגע לזיכרון מתוק, כל שאתם צריכים הוא לארוז מזוודה ולצאת לדרך!
והעיקר שתהיה לכם חופשה מהנה וחג שמח!!!

צימרים חדרים לפי שעה מומלצים

צימרים בצפון או בכלל,הוא מזמן כבר לא דבר חולף, כל הנופשים מבקשים לצאת ל- צימרים בחגים , צימרים בקיץ, או סתם חופשה נעימה רומנטית
או משפחתית לסוף שבוע, כשאנחנו מחפשים צימר , מן הסתם נפנה לאתרים המפרסמים צימרים, אך איך נדע באמת לאיזה צימר הכי כדאי לצאת, אחרי שתקראו כאן, תדעו הכל!

צימרים מומלצים – אז איזה צימרים באמת מתאימים לדרישות שלכם ? איזה צימר יספק את החוויה המושלמת לה אתם מייחלים ?
אז ככה : יש המון סוגים של צימרים , צימרים מעץ, סוויטות אבן, צימרים בסגנון מערה ועוד..

צימרים מומלצים בכל אתר, ניתן לקרוא המלצות של גולשים שביקרו בצימרים מסוימים וכתבו ביקורות, עפ"י הביקורות, תוכלו לדעת מהי רמת השירות . האירוח והניקיון.
מלכתחילה חשוב לבקר באתרים שבודקים את אמיתות התמונות ולדעת שכל צימר שמפורסם באתר, אכן נראה כך במציאות. על מנת שלא תתאכזבו כשתגיעו ותראו מקום אחר ממה שראיתם בתמונות.

צימרים מומלצים בצפון
יש אתרים שנותנים שירות של ייעוץ מקצועי, צוות שבדק ומכיר את כל הצימרים, יוכל להמליץ לכם על צימר בצפון שמתאים לכם מבחינת איזור, גודל, תקציב אטרקציות וכו'.
האפשרות הנוספת היא, להתייעץ עם מי שהיה כבר בצימרים, מכרים חברים שאתם סומכים על טעמם. כך תוכלו לדעת בוודאות שהחופשה הבאה שלכם תהיה מושלמת ובלתי נשכחת.