צימרים בצפון לילדים

מחפשים צימרים לחופשה עם כמה חברים ? רוצים לצאת לחופשה משפחתית עם הילדים?
כאן באתר צימרים בצפון יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם צימרים גדולים ומרווחים בהם מספר חדרי ישנה גדולים ושלל פינוקים.
כמו כן ב- צימרים בצפון לילדים תוכלו ליהנות מבריכת שחייה יוקרתית בחצר המתחם,פינות משחקים,מגלשות,ערסלים ונדנדות.

 

חדרים לפי שעות במרכז

צימרים בצפון לילדים

צימרים בצפון עם ג'קוזי מפנק

 

רוצים לצאת לחופשה מפנקת? מחפשים מקום רומנטי מאובזר בקפידה?
כאן באתר צימרים בצפון היצע רחב של צימרים עם ג'קוזי,ג'קוזי ספא לפינוק מושלם ולחופשה בלתי נשכחת באזור הצפון.
כמו כן בצימרים אלה תיהנו חוץ מג'קוזי מפואר גם מריהוט יוקרתי ובריכת שחייה ענקית.
הקליקו על התמונה ובחרו צימר בצפון עם ג'קוזי מפנק לחופשה משפחתית או רומנטית עם בת הזוג.

 

צימרים בצפון ברגע האחרון


לוח הזמנים הצפוף של כולנו לא מאפשר לנו לדעת הכל מראש ובטח לא אם באפשרותנו לצאת לחופשה. אף פעם אין לדעת אם הבוס יאשר לכם נופש, אם תיפול עליכם הרוח הספונטנית או אם אחד מהחברים יציע לכם משהו שאי אפשר לסרב לו. נופש ברגע האחרון גם משתלם מבחינת מחיר וגם בסוף יוצא הטוב ביותר. המעשה הספונטני גורם לנו להיות בראש פתוח יותר, קליל יותר וכך אנחנו יותר נהנים מהדברים שאנו עושים באופן ספונטני.

למה ברגע האחרון


אם אתם מעוניינים לצאת לנופש ברגע האחרון- הרווחתם לכיס עוד כמה שקלים. בעלי הצימרים לא רוצים להישאר ריקים ללא שום אורח אפילו אם זה ללילה אחד והם יסגרו איתכם עסקה במחירים זולים, העיקר שתגיעו אליהם. ככה אתם יכולים לחסוך לעצמכם כמה שקלים ולצאת לנופש כייפי וקליל. אתם לא צריכים לקחת איתכם יותר מידי בתיק אז אין צורך לארוז יותר מידי ולבזבז זמן- בצימרים יש את כל מה שאתם צריכים, אתם רק תארזו בגדים קלילים ובגד ים. בצימרים בצפון יש מיטות נעימות עם מצעים איכותיים, סלון נוח ורחב ידיים, פינות אוכל לסעודות, מטבח מאובזר בכלי מטבח ומוצרי חשמל, חדרי רחצה עם מגבות נעימות ומוצרי אמבט (שמפו, מרכך, סבון גוף..) ובחצר תמצאו דשא מטופח, ערסלים, בריכה או ג'קוזי (ישנם מקומות שבהם יש גם בריכה וגם ג'קוזי), פינת ברביקיו ונוף מדהים. אם אתם מעוניינים לבשל במטבח וודאו עם בעלי הצימר שיש אמצעי בישול ותוכלו להגיע מאורגנים או לגשת לסופר הקרוב ולרכוש מוצרים.

אז אחרי שהבנו למה צימרים ברגע האחרון


אם הגעתם למאמר זה סימן שאתם זקוקים לנופש מיידי, נופש שלא תכננתם ואתם רוצים לצאת אליו באופן ספונטני. בחרו לכם מהרשימה את הצימר שהכי מתאים לכם להגיע אליו והתקשרו לברר לגבי מקום פנוי ומחירים. אנו מקווים שתימצאו את מבוקשכם ותצאו לנופש מהנה שיעניק לכם חוויות לכל החיים!

*

צימרים בצפון עם ארוחת בוקר
אם כבר החלטנו להתפנק, אם החלטנו שאנחנו יוצאים לנופש ולא חשוב איזה סוג של נופש- זוגי, משפחתי, מסיבה וכדומה, ללא ספק אנחנו חייבים להתפנק עד הסוף ולהזמין לנו ארוחת בוקר אל הצימר!

ארוחת בוקר בצימרים בצפון

חדרים לפי שעה בחיפה קריות
דמיינו לעצמכם שהגעתם לנפוש בצימרים בצפון, אתם יושבים אל מול הנוף המקסים והירוק שהצפון מציע ומוגשת עד אליכם אל הצימר ארוחת בוקר עשירה וטעימה. בעלי הצימרים בצפון עובדים לילות כימים על מנת להביא לנו הנופשים את הטופ שבטופ, והם כבר מכירים ויודעים את כל דרישותינו בנופש. נופש ב- צימרים בצפון עם ארוחת בוקר הוא נופש מיוחד שייתן לנו כוחות להמשיך את היום שלנו מלאים באנרגיות- כידוע ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. לא כל הצימרים מגישים ארוחת בוקר, ישנם צימרים שארוחת הבוקר כלולה במחיר הלילה שהזמנתם והיא תוגש אליכם לצימר, ישנם צימרים שבהם ארוחת הבוקר אינה כלולה במחיר הלילה שהוזמן ואם תרצו לאכול תצטרכו להזמין מראש ולציין כי אתם מעוניינים בארוחת בוקר, דבר שיעלה לכם קצת יותר בין 100-150 שקלים לזוג. ישנם צימרים שבחצרותיהם נבנו מתחמים סגורים או פתוחים (תלוי בעונה) בהם תוגש ארוחת הבוקר במקום שתוגש אליכם לחדר, המתחמים האלו נעימים ומעוצבים בטוב טעם עם פינות אוכל איכותית, מוזיקת רקע ולעיתים גם פינות קריאת ספרים ומגזינים. בעלי הצימרים יכולים להחליט אם הם מפנקים את האורחים שלהם או לא, ולעיתים גם מחליטים על הטבות וקופונים שהם מעניקים לאורחים שלהם ויש כאלו שגם מעניקים שוברי מתנה או הנחה לארוחת בוקר באחת מן המסעדות הקרובות לצימר במקום לבשל בעצמם ולהגיש שלכם את הארוחה.

חצר הצימרים בצפון


בצמרים בצפון בהם מוגשת ארוחת בוקר וגם בצימרים בהם לא מוגשת, החצר תהיה מטופחת ויפה עם נופים צפוניים מרהיבים, החצר תהיה מושקעת עם בריכה, ערסלים, מיטות נוח ושיזוף, פינות ישיבה נעימות תחת הצל ולעיתים גם יוסיפו ג'קוזי חיצוני גדול. הצפון מלא אטרקציות ולכן בביקורנו בצפון מומלץ שנצא לטייל סביב, נכיר את הצפון ונעביר זמן איכות עם בני הזוג, המשפחה או החברים איתם יצנו לנופש. בכל מקום בו תנפשו בצפון תוכלו למצוא עשרות אם לא מאות אטרקציות שונות ומגוונות שיעבירו לכם את הזמן בנעימים וכך תצברו חוויות וסיפורים לכל החיים.

חשוב לציין שלפני בחירת הצימר אליו אתם רוצים לצאת וודאו עם בעלי המקום כי יש בדיוק את האבזור שאתם צריכים בצימר, וודאו כי מוגשת ארוחת בוקר או לפחות יש אפשרות להזמין, תאמו ציפיות ובדקו כי ציפיותיכם יענו והכל בכדי שלא תתאכזבו כאשר תגיעו אל הצימר. נופש בצימרים עם ארוחת בוקר הינו נופש איכותי עם ארוחות טעימות ומגוונות, נופש אותו לא תרצו לשכוח...