צימרים לליל הסדר

אם גם אתם הבנתם שהגיע הזמן להשתדרג ולצאת לנופש איכותי בצימרים במקום לבשל לכל המשפחה שוב או ללכת להתארח אצל איזו דודה הגעתם לאתר הנכון!
חגיגת ליל הסדר בבית כבר הפך "פאסה" בשנים האחרונות והטרנד כיום הוא לצאת לנופש מיוחד ואיכותי בערב חג הפסח כדי שכל המשפחה תוכל ליצור לעצמה חוויות מהנות וזיכרונות לכל החיים.

האביב הגיע ואיתו הזמן לצאת לחופשה טובה בתוך פריחה משגעת בכל רחבי הארץ!
אין כמו לצאת לנופש משפחתי בערב חג הפסח ולחגוג את ליל הסדר במתחם צימרים יוקרתי המציע לכם הנאה צרופה של חג אהוב, אוכל טעים וכל זה יחד עם חופשה!

צימרים ומתחמי אירוח – איפה הכי כדאי לנפוש


בכל רחבי הארץ ישנם מתחמי צימרים אשר ישמחו לקבל אתכם בערב החג ולעזור לכם לחגוג את ליל הסדר בצורה הטובה ביותר, כולם מתחמים איכותיים, כולם מתחמים יפים אך הטובים מבניהם נמצאים בצפון הארץ.
הצפון מאז ומתמיד ידוע באיכות מתחמי הנופש שבו, במקצועיות המארחים וידוע בנופים היפים הניבטים מחצרות הצימרים.
אם אתם יוצאים לצימרים בחג הפסח אתם צריכים לבחור צימרים המתאימים למשפחות בין אם אתם משפחה ובין אם אתם חברים- צימרים למשפחות פשוט מאוד יכללו מספר חדרי שינה שונים או חדר שינה וקומה עליונה הנחשבת לקומת גלריה בה נמצאות מיטות נוספות או מזרנים פזורים וכמובן שצימר גדול אמור להכיל מספר חדרי רחצה נפרדים.
האבזור בצימרים לרוב זהה וכולל את הפריטים הבסיסיים ביותר: מיטה זוגית ללינה נעימה ונוחה, חדר רחצה מרווח, ג'קוזי נעים וחמים פרטי בתוך החדר, מטבח עם כלים ומוצרי חשמל בו תוכלו לבשל את ארוחת החג, שולחן ארוחות גדול במיוחד שיתאים לכל המשפחה, סלון ישיבה נעים ורך, מסכי צפייה עם חיבור לכבלים או לווין, מערכות שמע מתקדמות, אינטרנט אלחוטי ועוד אבזור איכותי אשר יעצב לכם את הצימר וכמובן ישמש אתכם.
צימרים בצפון יעניקו לכם את כל זה ובנוסף תוכלו ליהנות מן האוויר הנעים והצח, המראות הירוקים, הצמחייה הפורחת וציוץ הציפורים.

חצר הצימרים


החצר של הצימרים גם היא מאובזרת באיכות ובאלגנטיות ולרוב תוכלו ליהנות מבריכת שחייה גדולה ונקייה אשר ממתינה לכם כדי שתגיעו להשתכשך בה!
אם אתם מוכנים להשקיע ולהגיע לצימר יוקרתי יותר תוכלו ליהנות אפילו מבריכה מחוממת ומקורה שתהיה אולי יותר רלוונטית בעונה זו, אל תשכחו שאתם לא הולכים לבית מלון וכל אחד משלם על החדר שלו אלא לצימר גדול שם תוכלו להתחלק במחיר מה שאומר שאתם יכולים להרשות לעצמכם להעלות את התקציב שלכם במקצת אך לקבל תנאים טובים במיוחד!
מלבד הבריכה תוכלו ליהנות ממדשאות ירוקות ומטופחות, פינות ישיבה מוצלות, נדנדות, ערסלים למנוחה, עמדות ברביקיו, ג'קוזי ספא זרמים גדול ולפעמים גם סאונה! כל מתחם צימרים מעוצב שונה ולכן מומלץ לשאול את כל השאלות ולדרוש את מה שחשוב לכם בנופש שלכם לפני סגירת העסקה כדי לא להתאכזב.

אטרקציות בצפון


מלבד האבזור המדהים שממתין לכם בצימרים האטרקציות בצפון מהנות במיוחד.
תוכלו ליהנות מן האטרקציות גם בתוך הצימר וגם מחוצה למשל- בתוך הצימר תוכלו ליהנות מהזמנת עיסויי ספא נעימים ומשחררים לכל אלו הסובלים מגב תפוס או לאלו הרוצים פשוט להירגע ולהתפנק.
אם החלטתם שאת החג הזה אתם חוגגים בחוץ ולא מבשלים תוכלו להזמין אליכם לצימר שף פרטי שיבשל לכולכם ארוחת חג יוצאת מן הכלל!
ישנם צימרים המציעים לאורחים שלהם ארוחות חג טעימות ומגוונות, הארוחות יכולות להיות מוגשות או ישירות אליכם לצימר או בטרקלין אוכל מסודר ומוגדר מראש.
מחוץ לצימר תוכלו ליהנות מהאטרקציות בכל האזור החל מנחלים זורמים בעונה זו, מפלים, שמורות טבע מסומנות, מבצרים, חורשות, טיולי סוסים, טיולי אופניים, נהיגת שטח, קיאקים בירדן וכדומה.
המון אטרקציות המתאימות לכל הגילאים, אתם תוכלו לבחור מבין כולן את האחת שמועדפת עליכם.
בנוסף אם לא מתחשק לכם לבשל אך גם לא בא לכם להישאר בצימר בערב החג תוכלו ללכת לאחת מן המסעדות הרבות הנמצאות בצפון, מסעדות איכותיות שמציעות לכם ליהנות מארוחות חג עשירות.

בואו לחגוג את ליל הסדר בצימרים בצפון, הגיעו הזמן שתנוחו ולא תבשלו, גם לכם מותר לצאת לנופש עם כל המשפחה בחג המהנה הזה ופשוט לנוח, להירגע ולשכוח מכל הצרות ומן השגרה השוחקת! צימרים בצפון המתאימים ליל הסדר הינם איכותיים ויוקרתיים!

צימרים לליל הסדר


נופש בפסח הינו הדבר הכי מבוקש שנים האחרונות, כולם מבקשים מקומות ונופשים בצימרים ומתחמי אירוח שונים.
בדרך כלל אנשים מזמינים כבר חצי שנה מראש כדי שיהיה להם את המקום הרצוי עליהם ללא חשש שמא מישהו יתפוס אותו לפניהם.

צימרים לערב פסח


מגוון צימרים עצום מחכים לכם שתגיעו להתארח במתחמים איכותיים ויוקרתיים בערב פסח  צימרים בצפון המתאימים בדיוק לאווירת החג המנצנצת.
לא משנה איזה סוג אירוח אתם מחפשים לערב החג- באתר זה תוכלו למצוא מבחר עצום של צימרים בצפון לכל סוג של נופש חגיגי אליו תרצו לצאת- נופש חג זוגי ורומנטי, נופש חג עם כל המשפחה, נופש חג למסיבה גדולה עם כל החברים ועוד...
אתם צריכים לבחור את המתחם שהכי מתאים לכם מבין כל הצימרים בצפון שיש לנו להציע ולצאת לנופש מיוחד וחגיגי במיוחד לכבוד ערב חג הפסח 

מה מציעים לנו הצימרים בצפון לחג הפסח


בעלי צימרים בצפון ממתינים לכם שתגיעו אליהם לנופש יוצא דופן ועמוס בזיכרונות אשר ילוו אתכם לטווח ארוך.
הצימרים בצפון מפוארים ומרהיבים, מאובזרים ביוקרה ובאיכות מאין כמותה.
כל צימר מציע אבזור שונה והכל נקבע גם לפי אופי הצימר (למשל אם זהו צימר למשפחות בצפון הוא יהיה בעל מספר חדרים, מספר צימרים צמודים וכדומה ואז האבזור יהיה כפול) אבל בכל צימר ישנו אבזור בסיסי שיעניק לכם חווית נופש בלתי רגילה!
בצימרים בצפון תוכלו למצוא מיטת שינה זוגית נוחה מוצעת מצעים רכים ואיכותיים, חדר רחצה מרווח עם מוצרי אמבט ומגבות, מטבחון עם כלי מטבח ומוצרי חשמל שונים, מסכי צפייה LCD המחוברים לכבלים או ללווין, ברוב הצימרים נגן DVD לצפייה בסרטים, ג'קוזי רחב ידיים בדרך כלל אל מול נוף יפייפה, פינת ישיבה סלונית נעימה, שולחן אוכל מעוצב וריהוט מיוחד שבעלי הצימר מחליטים עליו בצורה אינדיבידואלית.
מרבית הצימרים מציעים גם חצר במתחם האירוח שלהם הכוללת בריכת שחייה מרעננת (יש גם בריכות מחוממות ומקורות בעונת החורף הקרה), מיטות נוח ושיזוף, מדשאות ירוקות, צמחייה מטופחת, עמדת ברביקיו, ג'קוזי ספא חיצוני משותף לאורחי המתחם וריהוט גן מיוחד.
כל צימר מציע מגוון אבזור ופינוקים שונים ותוכלו להעביר את ערב החג שלכם סביב שולחן האוכל המעוצב שהצימר מציע לכם אחרי בישול ארוחת חג במטבח שבצימרים בצפון.
לא רוצים לבשל? רוצים שמישהו יעשה את העבודה בשבילכם? תוכלו להזמין ארוחות שף טעימות ועשירות במיוחד לערב פסח  שיגיעו הישר אל הצימר בוא אתם נמצאים!

למה לצאת לנופש בצימר ולא בבית מלון


בחגים בכלל ובחג הפסח בפרט המלונות עמוסים ומפוצצים, הבריכה הומת אדם ואין אפשרות אפילו להיכנס אליה, חדרי האוכל עמוסים, צריך לחכות בתור בכניסה, כל דבר שאתם מוסיפים אל הנופש נחשב כמוצר "אקסטרה" והוא בתוספת תשלום ובצימרים מחלקים לכם פינוקים מסוימים ללא כל תוספת- פירות העונה, שוקולדים, דברי מתיקה, עוגות ועוגיות הבית, יין משובח ועוד..
כמובן שאם אתם בוחרים בצימרים יוקרתיים בצפון, כאלה שדומים במבנם לוילות או בעלי מתחמים עצומים תיהנו מפינוקי יוקרה ויהיה לכם גם שולחן סנוקר, משחקי סוני פלייסטיישן או קונסולת WII, ארוחות בוקר בהכנת שף, בר אלכוהול, משקאות אנרגיה, משקאות קלים, ארטיקים וכדומה. בנוסף והכי חשוב- צימר הינו מתחם פרטי, ותוכלו לבחור בצמרים בצפון שהם מבודדים ופרטיים, הבריכה פרטית ושלכם בלבד, תוכלו להרעיש כמה שתרצו ופשוט להרגיש בחופשיות במקום שהוא כולו שלכם.

בואו לצימרים בצפון לפסח 2017, תחגגו את החג ביוקרה ואיכות בלתי מתפשרת, תחוו עם המשפחה או החברים חוויות לא רגילות שישאירו לכם זכרונות מערב הפסח ההוא שחגגתם בצימרים בצפון!