צימרים בצפון בריכה

כמה כיף לצאת לחופשה בצימרים בצפון ועוד יותר כיף ב- צימרים בצפון עם בריכה ,היום כשאנו מתכננים חופשה בצפון ובמיוחד בצימרים חשוב שנדע לבחור את הצימר בקפידה רבה.
ישנם המון צימרים בצפון בריכה ואם אנו רוצים להתפנק באמת כדי שנצא לנופש בצימרים יוקרתיים עם בריכה,מה שהופך את החופשה שלנו לבלתי נשכחת.
יש בצימרים המון סוגים של בריכות – צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה לעונת החורף,צימרים עם בריכה פרטית או צימרים עם בריכה מקורה וצימרים בצפון בריכה אישית.
חלק מבעליי צימרים המציעים בריכה ביישוב שזה יכול להיות נחמד אך לא כמו שיש לכם בריכה במתחם הצימרים.
חשוב מאוד לבדוק שהבריכה במתחם הצימרים תקנית ועומדת בכל התקנים והדרישות של משרד הבריאות.

צימר בצפון עם בריכה למשפחות ולזוגות
חוץ מהבריכה תוכלו ליהנות מאבזור מושלם שתמצאו אך ורק בצימרים בצפון-חדרי שינה גדולים ובהם מיטות מעוצבות,טלוויזיית LCD מחוברת לכבלים,
פינות ישיבה נוחות מטבחים מאובזרים ועוד אבזור מושלם שתמצאו בכל צימר בצפון. צימרים בצפון עם בריכה מיועדים לכל סוגי הנופשים לזוגות רומנטיים,
צימרים בצפון עם בריכה למשפחות,קבוצות וצימרים בצפון למסיבות רווקות ורווקים ולכל אירוע ונופש מיוחד.
בחצר תיהנו חוץ מהבריכה- מדשאות דשא ענקיות,צמחייה צבעונית,עצי נוי,פינות ישיבה מוצלות,ערסלים נדנדות ופינות ברביקיו.
בחלק ממתחמי ה- צימרים בצפון תיהנו גם מג'קוזי ספא עם מערכות זרמים ומסאונה יבשה או רטובה פרטית.
צימרים בצפון בריכה-הנופש המושלם לאנשים מפונקים שרוצים ליהנות מחופשה יוקרתית במיוחד בצימרים בצפון יוקרתיים.

צימרים בצפון בריכה

צימרים בצפון לקבוצות
תסכימו איתי, שאין כמו לצאת ביחד ל- צימרים בצפון , קבוצה של חבר'ה או משפחה כמה שיותר, - יותר טוב.
אם חשבתם לתומכם עד היום, שצימרים הן בקתות קטנות בלב היער המתאימות רק לזוגות שמחפשים להתבודד,
אז תרשו לנו לחדש לכם שלא רק, ממש לא רק לזוגות, צימרים בצפון לקבוצות , או למשפחות גדולות מיועדות על מנת
לאכלס כמות גדולה של אנשים שממש נמאס להם מהשמרנות של בית מלון, אם בא לכם להתפנק במתחם פרטי עם בריכה ענקית,
ספא וסאונה וכל שירותי הנופש ישי בבית מלון הכי מפואר, רק עם יותר פרטיות לחגוג כאוות נפשכם.
צימרים בצפון לקבוצות – מסיבת רווקים או רווקות, לחופשת פסח או צימרים ליום העצמאות וצימרים לכל אירוע ונופש שרק תחפצו.
צימרים למשיבות יום הולדת או לכ אירוע שאתם כל כך מחכים לו, צימרים בצפון - איך לא חשבו על זה קודם ?!

צימר קבוצתי

צימרים לקבוצות הם צימרים המתאימים את עצמם לכמות אנשים מסוימת, ישנם צימרים בצפון  מחולקים לכמה חדרים על מנת שתוכלו ליהנות מפרטיות בצימר,
הצימר מציע מס' מיטות, שירותים ומקלחות נפרדים, ג'קוזי ענק , ג'קוזי ספא חיצוני בו יכולים להיכנס לפחות 9- 10 אנשים, בריכה ענקית בחצר
המתחם ומרחבים ענקיים של מדשאות על מנת שתוכלו להשתחרר ולהרגיש את החופש בכל פינה.
צימר בצפון לקבוצות- קחו את כל החברה הטובים, את כל המשפחה הקרובה והרחוקה ובחרו לכם צימרים בצפון לקבוצות , תיהנו , תחגגו, כל עוד אתם יכולים, כי חיים רק פעם אחת!

נופש בצימר
נופש בצימרים בצפון הוא אחד הנופשים הכי מתבקשים כיום, חופשה בצימר היא חופשה אידיאלית אשר מתאימה לכל סוגי האירוח בכלל ובפרט לזוגות ולמשפחות המחפשות להתרחק קמת מן השגרה ולאגור כוחות מחודשים.

הצימרים בהחלט תפסו את מקומם של בתי המלון בארץ והלכו והתפתחו במהלך השנים, הפכו להיות מוקד הנופש המוצלח ביותר בעקבות הפרטיות שהם מעניקים, האבזור האיכותי והאירוח הבלתי מתפשר.
הנופש המתבקש ביותר כיום הינו בצימרים בצפון וזאת בעקבות ההתפתחות של הצימרים במהלך השנים האחרונות, התוספות שהם מציעים לחופשה שלכם והפינוקים כמובן.
יותר ויותר אנשים, לפחות פעם בשנה יוצאים לנופש בצימר בצפון בגלל הנופים שסביב, ההתרחקות מהרעשים ומהכבישים הראשיים למרות שרוב הצימרים גם במרכז ובדרום נמצאים במושבים צדדיים יותר ולאו דווקא במרכזי הערים לכן תוכלו ליהנות מהשקט והשלווה בכל צימר בארץ.
צימר הוא הנופש האידיאלי לכל אלה אשר מחפשים חופשה איכותית, מנוחה מהלחץ היומיומי, צבירת חוויות וזיכרונות ופשוט לשכב בטן גב, צימרים בארץ בהחלט מספקים את כל אלה.

צימרים וילות  בצפון

 
צימרים בצפון בעבר היו נותנים מענה לחופשות זוגיות בלבד והיו בנויים בעיקר מעץ המציע אווירה כפרית ורומנטית ללא חצר מאובזרת ברמה גבוהה כי ידעו שהזוגות בעצם מחפשים את הפרטיות המוחלטת, כיום ניתן למצוא צימרים מומלצים מפוארים ומדהימים המתאימים לקבוצות, משפחות, מסיבות, ימי גיבוש וכדומה והם בנויים חלקם מעץ וחלקם כסוויטות או מערות אבן מיוחדות ומציעים חצר יוקרתית עם אבזור מושקע ומפנק במיוחד- בריכת שחייה, ג'קוזי ספא, מיטות שיזוף, פינות מנגל ועוד.
הצפון כשלעצמו חוויה מדהימה, לכל אלה שבאים מהמרכז ומדרום הארץ, הנופים הירוקים, האווירה הרגועה, השקט ואיכות החיים- כל אלה גורמים לנו להתנתק מחיי השגרה הלחוצה שבמרכז, ולצאת אל נופש בצימר המציע לנו מנוחה ותו לא.
מי שמגיע למתחמי צימרים בצפון הארץ יוכל טייל בכל רחבי צפון, לראות את כל הנחלים השוצפים, שמורות הטבע, קיאקים בירדן, טיולי אופניים, רכיבה על סוסים ואתרים מעניינים נוספים, כמובן שקיימות מסעדות משובחות ומומלצות בצפון בהם תוכלו לאכול ואז לחזור בסופו של יום אל הצימר להמשך החופשה המדהימה.

חופשות בצימרים בצפון בפרטי ובארץ בכלל הן ללא ספק החופשות המוצלחות והמדוברות ביותר, בואו להרגיש איך זה לנפוש במתחם פרטי בו אין עומס של אנשים, אין רעש או המולה- הטבע, הציפורים ואתם!